Contact

info@testu.nl
+ 31(0) 6 53 28 10 43

Follow

Info

Wij zijn professionals gespecialiseerd om met data verbindende analytics en websites te ontwikkelen.

Stel uw organisatie in staat om losse gegevens over bedrijfsprocessen om te zetten in bruikbare inzichten
Business Intelligence (BI)-oplossing(en) helpen uw besluitvorming op organisatieniveau te versnellen om aan de zakelijke vraag te voldoen door markttrends te identificeren en consumentengedrag te analyseren. Een juiste BI-oplossing helpt u ook de sterke punten van uw bedrijf te begrijpen door bruikbare gegevens te optimaliseren om weloverwogen beslissingen te nemen. Uw organisatie kan verschillende silo's en verschillende vormen van belangrijke data hebben. Deze gegevens kunnen zich binnen de organisatie bevinden in de vorm van gestructureerde gegevens of ongestructureerde gegevens, transactiegegevens of niet-transactiegegevens, interactionele gegevens of gedragsgegevens. BI-oplossing stelt uw organisatie in staat om volledige verspreide gegevens om te zetten in begrijpelijke informatie die wordt gevisualiseerd in intuïtieve dashboards en interactieve modules om uw bedrijfsprestaties te benadrukken. Zo kunnen zakelijke gebruikers slimmere en tijdige beslissingen nemen via snelle toegang tot geaggregeerde bedrijfsinformatie.

Business Intelligence strategie
Data visualisatie
Advanced analytics
Mobile BI

 

Use cases

29-09-2022
Realtime financiële prestatiedashboards genereren: voor een onmiddellijke, actuele momentopname van de volledige financiële positie van het bedrijf en financiële gerelateerde KPI's.
Krijg een momentopname van de financiële overzichten van het bedrijf, visueel weergegeven met behulp van de uitrol van business intelligence, risicobeheer-KPI's. Operationele rapportagedashboards: zijn KPI-gestuurde 'rapportkaarten' die laten zien hoe efficiënt en effectief (of juist niet!) de bedrijfsvoering van uw bedrijf verloopt. Operationele dashboards zijn gericht op productiviteit, serviceniveaus, personeelsaantallen en algemene statistieken. Creëer een klantervaringsdashboard op basis van inzichten over de manier waarop uw merk of bedrijf presteert, vanuit het oogpunt van de klant. Koppel verschillende datasets van de CRM (klantrelatiebeheer) en klantonderzoekssystemen van uw bedrijf — om dagelijkse visualisaties te genereren en trends te onthullen over hoe uw bedrijf presteert ten opzichte van de verwachtingen van de klant.